رسانه خبری توسعه اختراعات و نوآوری

مؤسسه رسانه ای ترویج علم || حامی نوآوری های سبز || فرصتی برای خلاق زیستن

رسانه خبری توسعه اختراعات و نوآوری

مؤسسه رسانه ای ترویج علم || حامی نوآوری های سبز || فرصتی برای خلاق زیستن

رسانه خبری توسعه اختراعات و نوآوری
شبکه های اجتماعی
تبلیغات

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

پایگاه خبری توسعه اختراعات و نوآوری به عنوان رسانه خبری ترویج علم کشور در حوزه تخصصی اختراعات و نوآوری با هدف پوشش اخبار علمی، اختراعات و دستاوردهای روز دنیا، نوآوری های کاربردی اقصی نقاط ایران و جهان، معرفی دانشمندان، پژوهشگران و مخترعان داخلی و خارجی، با همت جوانان نخبه و متعهد این سرزمین پس از اخذ مجوزهای قانونی و کسب پروانه انتشار به شماره 91712 در تاریخ 3 مرداد ماه 1401 از هیأت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار خود را آغاز نمود.

هم اکنون این رسانه با ظرفیت های فراوان خود در تلاش است تا با بهره مندی از تیم تحریریه متخصص خود دروازه ای رو به دنیای بی کران علم و خلاقیت را گشوده و برای مخاطبان خود دانش افزایی به ارمغان آورد. این رسانه متعهد است تا با احترام به مخاطبین خود اخبار و رویداد های دارای استناد علمی قوی را منتشر نماید.

پایگاه خبری توسعه اختراعات و نوآوری در تلاش خواهد بود تا صدای محققان، پژوهشگران، مخترعان و نوآوران بوده و پلی میان صنعت و نیاز جامعه باشد.

امید که خداوند حکیم هدایت گر ما در این امر مهم باشد.

 

رسانه ترویج علم و نوآوری

علم و دانش همواره پایه اساس ایجاد نوآوری، نوآوری مقدمه شروع تغییر و تغییر یعنی ساختن راهی جدید و گذر از موقعیتی به شرایط مطلوب تر.

نوآوری، مسیری برای عبور از بحران ها، راهی نوین برای بهبود کیفیت زندگی و دلیل امید به آینده در همه جوامع بشری است. هر قدر دانش بشر بیشتر باشد، فهم ایشان از مسایل عمیق تر و نوآوری مفهومی تازه تر می یابد؛ لذا نشر اخبار علمی مفید و موثق بخشی از رسالت این رسانه است.

همچنین پایگاه خبری توسعه اختراعات و نوآوری خود را حامی نوآوری های سبز دانسته و ضمن تلاش برای تحقق شعار فرصتی برای خلاق زیستن تلاش می کند تا حمایت همه جانبه از محیط زیست در راستای توسعه فناوری های سبز را خط مشی فعالیت رسانه ای خود قرار دهد.

 

حمایت

پایگاه خبری توسعه اختراعات و نوآوری به همت جمعی از نخبگان، مخترعان و پژوهشگران با هدف ترویج علم و نوآوری و حمایت معنوی از محققان و صاحبان ایده، اختراع و فناوری و معرفی دستاوردهای دانش بنیان، بدون وابستگی سازمانی به نهادها و ارگان های دولتی تأسیس و راه اندازی شده است و در مسیر اشاعه فرهنگ نوآوری و خلاقیت مطالب علمی را به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می دهد.

در صورت تمایل برای حمایت مالی و یا پرداخت تعرفه های تبلیغاتی می توانید از طریق شماره حساب زیر اقدام فرمایید.

شماره حساب:        3130008153594   2561402

به نام:         پایگاه خبری توسعه اختراعات و نوآوری

 

پروانه انتشار رسانه ( پایگاه خبری)

 

پروانه فعالیت دفتر رسانه

 

گواهینامه ثبت علامت تجاری

مدیر مسئول و صاحب امتیاز

All rights reserved © 2024 IdeaPatent